Céljaink

Céljaink:

  • A speciális diétával élők számára is legyen elérhető egy változatos, színes étrend.
    És ne kelljen órákat töprengeni rajta, mit is főzzek?
  • Közkinccsé tegyük tapasztalatinkat, arról hogy miként lehet finomat egészségesen főzni.
    Hogyan lehet helyettesíteni a jól bevállt ízeket, ha nem ehetjük a hozzávalóit.
  • Kis segítség a "kezdők" számára, hisz tudjuk, milyen érzés, amikor diganosztizálnak egy betegséget (utálom ezt a szót használni), érzékenységet, allergiát.... (kilátástalannak tűnik, hogy ne együnk bizonyos dolgokat...)
    És így később ők is tudják segíteni a környezetükben lévőket.
  • Kalória táblázatainkkal, szeretnénk megkönnyíteni, főleg a cukorbetegek, diabétesszel élőknek az életét.
    Hisz nekik, ha tartani szeretnék diétájukat, pontosan kell tudniuk a bevitt szénhidrát mennyiséget,
    de egy igazán egészséges diétánál a bevitt rostok, zsírok mennyisége, minősége is lényeges.
  • Szeretnénk, ha a tudatos táplálkozás fogalma, mindenki számára tiszta és érthető lenne,
    Ha az emberek elolvasnák a címkéket, mielőtt a bevásrlókosarukba teszik kedvenc termékeiket, hogy megelőzzék a későbbikben a bajokat.
    Nagyon sok az olyan "élelmiszer", amely addiktív és rombolja a szervezetet.
    Gyakran ezeket egészségesnek tűntetik fel. Pár óriásplakát, TV-reklám elég is a bizalomhoz?
  • Természetesen szeretnénk bekerülni a köztudatba, mint speciális diétával fogalakozó weboldal.
    Hogy ha gluténmentes, tejmentes, szénhidrátmentes... receptet keresnek,
    egyből beugorjon, mindenkinek: "Nézd meg az abrakahasba.hu-t!"
  • Hogy a fogyókúrázók is a sok, egészségkárosító (agresszív) diéta, gyógyszer, orvosi bevatkozás nélkül,
    nem kis odafigyeléssel, de egészségesen érjék el azt a mínusz pát kilót.
  • Hogy a fogyni vágyók szakemberhez forduljanak, és ne dőljenek be, mindenféle haszonhajhász fittneszgurunak.

És ez nem könnyű feladat és nem kis felelősség.
De mindannyiunk felelőssége lenne, hogy gyermekeinkért, a jövőnkért egészségesen éljünk,
és azt adjuk tovább, ne a stresszt, a mértéktelen cukorfogyasztást és egyéb öngerjesztő romboló dolgot.

Rengeteg munka kell ahhoz, hogy látogatókat nyerjünk, és elismerjék munkánkat, nem kevesen törik magukat azért, hogy az átlag ember kinyissa a szemét, és mozduljon az egészséges életetmód felé, melynek a táplálkozás csak egy kis része.

Mivel ismerik el munkánkat?

Ez nagyon egyszerű!

  • Ha használják a weboldalt, terjesztik, ajánlják ismerőseiknek az már fél siker számunkra.
  • Ha a tapasztaltabb diétázók szívesen teszik közkinccsé receptjeiket, konyhai fortélyaikat nálunk.
  • Ha a receptbloggerek felteszik hozzánk is receptjeiket, vagy már itt rakják össze azokat.

Természetesen ez csak egy a sok-sok receptegyűjtő oldal, vagy főzőblogok közül.
De a visszajelzések alapján úgy gondolom, hiánypótló alkalmazást sikerült készíteni
és így kitűnhetünk a receptoldalak sokaságából.

 

 

Minden megosztás, bannerkihelyezés, nagyon sokat segít céljaink elérésében.

 

A mai világban mindenki ismer olyan embert, akinek az élete múlik a táplálkozási szokásain.

Csak nem gondolunk bele, hisz ezek az emberek nem reklámozzák,
mert csak sajnálkozást kapnak, amire senki sem kíváncsi.
Rengeteg ember van aki nem is tud állapotáról (mert nem súlyos, vagy nem feltűnő),

Nem iszik tejet, mert utána nem mehet sehová?

Hoppá! tejcukor érzékenység? Neki érdemes lenne elmennie egy orvoshoz, hogy tudja, milyen diétával hosszabíthatja meg életét!
(Az elhanyagolt ételérzékenység, szövődményekhez vezethet, ezért ha felmerül a gyanú, jobb utánajárni.)
Mi nem mondjuk és nem mondhatjuk meg neki, mit egyen, de egy hozzáértő orvos, dietetikus koordinálása mellett
elkezdhet egy diétát, amihez adhatunk segítséget, ha már megvan a baj: hogyan lehet helyettesíteni, adott esetben a tejet.
(Ugye van cukros is a környezetben, hmm neki mogyoróallergiája van...)

cukorbetegséget is rengetegen veszik félvállról, ott a gyógyszer, max délután alszom egy nagyot, vagy beveszek kettőt.
De mi lenne, ha nem kéne gyógyszert szedni? Vagy csak napi egyet? Ehhez lehet elég csak megválni egy-két hozzávalótól és helyettesíteni azokat mással, picit odafigyelni, hogy mennyi szénhidrátot fogyasztunk el.(2-s típúsú diabétesz esetén, szigorúan orvos,dietetikus tudtával)
Ezt nehéz tartani, főleg úgy, hogy rengeteg élelmiszernek nem ismerjük az adatait, nem tudjuk mennyi benne a zsír, rost, szénhidrát, energia...
Segítségünkkel rengeteg utánajárást, számolást spórolhatnak meg.
Nem azt mondom, hogy vakon megbízhatnak az itt található receptekben, de a semminél sokkal több, és akit érdekel egészsége, le fogja ellenőrizni kalkulátorunkat is.

Remélem hogy felhasználóink hasznosnak találják, ezt a weboldalt, és sokakanak könnyítjük meg az életét munkánkkal.

More from this